olivia: visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du

Jag är trött. Trött av broarna, träning, skolan, livet. Fast jag är inte trött livet, det har en helt annan betydelse. Taggar ju imorgon:( Vi ska leka. As usual!!!!


Haha??? Har ni nångång undrat varför jag tar massa fula egopics underifrån? Det har jag Svaret är för att det är så himla fult. Hatar kort underifrån så jag tar det nästan varje dag. De är kul, det ena fulare än det andra. Sneaky

P.S Har bokat hotell i både Paris och Nice nu. Blir super!!

P.S2 Tror vi har planerat en överraskning.. hoppas den blir av!

P.S3 Jag ska sova nu:P

P.S4 Jo bara en sak till. Tror helgen blir fin xD

P.S5 Jag lyssnar inte egentligen på Justin Bieber på morgonen, jag är bara med i den gruppen på fb. Eller gör jag???

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback