emma: about; dreamhack

Just nu:
- Ser jag scooby doo
- Äter jag godishalsband=]
- Såg jag att två igelkottar bosatt sig på vår gård!


Under dreamhack:
- Sov jag sammanlagt cirka 3 timmar
- lärde jag mig spela cs!
- tyckte någon för första gången att min röst är skön
- mådde jag sjukt illa ett tag
- gick jag till bonnstan och tillbaka
- var jag på max 3 gånger men åt aldrig
- frös jag nästan ihjäl
- var jag SJUKT sliten
- blev jag filmad 2 gånger (döda mig)
- åt jag ingen skräpmat!
- luktade jag som en begagnad slaktad gris

Mest slitna ögonblicken under dreamhack:
- Hade just sovit ungefär en timme i sovsalen, men vaknade av att jag frös sjukt mycket, gick tillbaka till dreamhack och gick runt, runt där inne många varv eftersom jag inte hade någonstans att sova, för att jag inte skulle frysa, för att jag inte skulle dö av trötthet och det inte var någon jag kände vaken.

- Hade sovit ungefär en timme på golvet i vårt crews rum (ett förråd), blev väckt och var tvungen att anordna tävlingar + hålla i dem, försöka formulera meningar på scenen med en tankehastighet på ungefär 1 ord/minut och läskigt sliten trött röst


peace/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback