emma: 2008

HAHAHA, såg just den fulaste bilden på mig EVER, från hösten 08 (dvs vi hade just börjat åttan) FYFAN va ful jag va, helt stenserri. Kläderna var ???????=)T%%&/(, håret var värre än så, slick och ba jävligt random, ögonbrynen va fan gick fel,´och bara ansiktet såg bara helt retarded ut. Usch, mår typ illa då jag ser den bilden, men det värsta är att det typ var fler på den tiden som tyckte jag var söt/fin/underbar, som tyckte om mig helt enkelt och ville vara by my side än nu!

Ändå så saknar jag sommaren 08, den stekte kamel. Aja, det ska sommar 10 också!

Btw. Min söta lillebror har klippt sig. Jag sa att det blev bra, men det blev pottfrillis IGEN....................






















jises.. vilka tider!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback