emma: deltagare sökes

Bussarna var ovanligt busiga idag så vi kom oss inte ens till brandstationen, vi satt istället i klassrummet och såg "Grown ups". Det var en fugly tjej med FIFAN vad vi skrattade. Så sjukt kul.

Förövrigt sitter jag i soffan och känner mig fugly. Känner mig lonely. Vet att jag har tjatat om att jag är desperat (vilket kanske inte är helt sant) men skulle vara kul att inte vara alone längre. Visst kan det vara... kul... att vara singel men efter 1,5 år av singelskap har jag lixom tröttnat lite (nog för att mitt förra förhållande, dvs mitt enda, kanske inte var superawesome, typ de enda jag kommer ihåg var att vi bråkade 24/7).

Så på grund av detta faktum har jag bestämt mig för att ändra min status, genom en hemmagjord version av "The Bachelorette"! Anmälningar lämnas i kommentarsfältet. Jag förväntar mig många deltagare (I mean, vem vill inte ha en chans på mig)? ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Anmäl er nu!



SÅ snygg! Vacker! Trevlig, snäll, omtänksam, gillar mysiga hemmakvällar och innebandy. Fast min plats är självklart i köket!

Kommentarer
Postat av: Marcus Boström

Heter Marcus Bostrom och är 17 gamla år(93a). Är väldigt utåtriktad då jag spenderar mycket tid att fiska och andra aktiviteter som Hockey, springa.

Spelat Fotboll 8år fast nyligen slutat, samma sak med bandy fast 3 år. Vart för mycket när det vart knas mellan gymtider och träningarna. Gymmet först! Man kan ju inte se allt för dålig ut ;), hör av dig till 0730571586.

2010-11-12 @ 14:44:14
Postat av: Mr. secret rosa body & leggings

jag signar upp!

2010-11-15 @ 22:36:46

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback