olivia: a little miracle

Läste just på facebook: Hearing something that absolutely kills you inside. And having to act like you're fine.
Gilla INTE. Kommer på två tillfällen detta hänt, en gång i januari(?) och en gång i somras. Saknar verkligen inte den känslan, bara inte vars man ska ta vägen. Huvva. Bland det värsta som finns.

Idag sågs ju Harry Pottis Pottan Potter på bio med de bästa. Skoja, så vill jag inte alls skriva! Jag såg den med mamma och Emma, vi lola. Lite tråkigt när man vet exakt vad som ska hända hela tiden men den var ändå bra! Nu lanar jag min senaste spellista. Det blir alltid så, att jag hittar några låtar, lägger till dem på spellistan, men börjar sen tycka de är så bra att de är de enda jag vill lyssna på så jag måste göra en ny spellista enbart till dem. Har därför ∞ många spellistor med ca 5 låtar. Efter ett tag går jag ändå tillbaka till den one and only playt.



Godnatt från ????


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback