olivia: I've said it so many times, I would change my ways. no, nevermind, God knows I've tried

Haha förfärlig uppdatering nuförtiden. Kan bero på att vi har ett liv (OBS! jk). Träning snart och efter det måste, och nu menar jag seriöst måste, jag komma igång med engelskan. Haft 6h på oss och jag har inte börjat än. Men, det är inte mitt fel, det är kaninens fel. Satans klockor. Varför ska ni vara så svåra och beroendeframkallande?

Igår såg jag förresten en very random film idd. Tydligen var huvudpersonen en ond version av sig själv men var ändå god för hon visste inte att hon var den onda, men sen hittade hon den goda versionen av sig själv som hon dödat, och fattade att hon var ond och blev därför ond. Förstår ni? Inte jag heller.


Kanske den onda versionen av Matida? Ja? Nej???

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback