lina: För när allt kommer omkring så är du den första jag riktigt älskat

Den här dagen har inte varit bra någonstans. Det började med att jag vaknade och kollade ut genom fönstret, vägen var igensnöad och plogbilarna var bortom synhåll. När jag hade börjat acceptera att jag skulle få plumsa i snö in till stan så satte jag upp mitt äckliga hår i en svans och gick för att äta frukost, fanns det några mackor? JA, men endast en, och tyvärr så blir jag inte mätt på en macka, så då gick jag, hungrig och äcklig till mitt rum och tog på mig ruttna kläder.

När jag mot all förmodan äntligen kom fram till stan ställde sig jag och några klasskompisar oss och väntade på bussen, men kom den? NEJ. När vi stått där ca en timme och frysit sönder så kom den äntligen! Vi gick på och när vi var en hållplats ifrån "brandstationhållplatsen" tryckte vi på stopp, men stannade bussen? NEJ. Bussen fortsatte alltså ända till Ica Maxi och vi var tvugna att gå där ifrån PÅ e4an tillbaka till brandstationen, för att sedan vara en halvtimma sena. 


Visst låter det underbart? Det gjorde det inte heller bättre att det gick sämst på träningen och att jag slog huvudet 1000 gånger när vi kröp i en gång på brandstationen, inget jobb för mig!



har ni fått snö än? nejdååå det är knappt höst.



Kommentarer
Postat av: josse

tja, vad har din pappa för mobil nr?? :P

2010-11-11 @ 23:26:36
Postat av: lina

hans nummer är 0705117127;)

2010-11-12 @ 14:24:18
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback