emma: hurry boy she's waiting there for you

Har verkligen hänt många bra saker idag. Höjdpunkten var nyss då jag såg att min svarta bh var tvättad! Det sämsta måste väl ha varit att cykla till skolan i snö -och isstorm, och att alla små isbitar lyckades träffa av mina ögon trots att jag körde sneakyblicken. Awesome.

I alla fall. Imorgon är det fredag! (för er som inte har koll på veckodagarna...) Jag ska vara barnvakt. Som tur är ska hela ganget joina så vi kommer nog ha det RIKTIGT JÄVLA MYSIGT. Skoja, riktigt jättemysigt menar jag. I will never swear again!



Här ser ni en extremt tardig Olivia med posén "äter en bulle mycket koncenterat" och med facelooken "vad hände med hennes face?" Love it. Förövrigt den enda bild som Lina lyckades skicka till mig över msn. Förstår ej vad som är felet.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback