emma: I need some help now



Godmorgon! Vaknade halv 9 i morse, är riktigt jävla dötrött och är ingen beauty queen idag heller. Ser ni den gigantiska finnen som bosatt sig i mitt ansikte? Förhoppningsvis inte. Btw jag ser typ old ut på bilden? Runt 60 eller nåt, uppskattar det.

Ska snart klä på mig, surprise, och sen ska jag och Olivia bege oss på bakäventyr i köket! Det lät konstigt btw.. men vi ska i alla fall baka till matchen senare idag, som jag ska beskåda från läktaren. Trevligt eh nej men blir förmodligen spännande med tanke på att vi möter Vindeln, typ topplaget i div2..

Eh aja. Okok. Ja. Precis. Kan. Du. Ge. Mig. En. Smörgås. Nej seriöst så har jag redan ätti frukost men hejdå

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback