emma: it's your fault my hand fits so perfectly in yours

Är på lite bättre humör nu, trots att AIK förlorade och Olivia drog till bersan utan mig. Ville följa, dock skulle hon sova hos oliver och jag ville inte sova borta (mår så dåligt på morgonen) och inte heller ta mig hem själv aå de blev skräp av dom planerna.

Ser Juno nu, jises christ vilken bra film!! Har dock bara sett en halvtimme än men... hyrde den nån gång i åttan men kommer inte ihåg nånting alls. Skäms också lite över att jag fortfarande inte har vågat smaka min hostmedicin, på grund av rädsla för att den ska vara så sjukt äcklig att jag inte klarar av att dricka den. Nu låter jag sjukt fjollig, men på senare tid har jag utvecklat en fobi/nånting mot starka lukter och smaker, very jobbigt. Har gått så långt att jag måste hålla andan när jag ´her på mascara, it's kind of katastrofal.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback