emma: you were once in a lifetime



Måste säga att detta är min favoritbild från sommaren 2010. (jagvet, lite ego att den är på mig hahaha). Var bara spårat oseriös och ful. Men jag ser så fruktansvärt lycklig ut, vilket jag var! Även om jag har det bra nu också och så så skulle jag ge vad som helst i hela jävla världen för att få ha exakt den känslan jag hade då. Det var så SJUUUKT awesome, går faktiskt inte att beskriva. Hela sommaren var så fruktansvärt bra. Jag var så lycklig.

(Pinsamt text men..... eh dah? WhATEVAHHH=???!?? Jävla looser. Get a life huh?) Förlåt älskar er stackars parvlar som fortfarande orkar läsa vår blogg trots att den handlar om mindre än ingenting och ingen av oss orkar vara rolig längre! Will always love you, you know that bby<3 Ok? :S Eh godnatt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback