olivia: just by the way you make me feel

Efter skolan idag valde jag att frivilligt gå in till stan med Matilda istället för att ta bussen. Jag ångrar ingenting. Det var hur trevligt som helst, och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Okej  vi höll oss med något undantag till samma awesome ämne i flera timmar.

Nu har jag och Emma suttit och pratat några riktigt goda minnen, efter en givande träning. Skönt att vi körde ben- och konditionsfys efter ett pulsspinningpass i morse, kändes som att det riktigt behövdes!

Nu väntar vi alla med spänning på att Lina ska lägga in före- och efterbilderna så ni faktiskt får se hur jag ser ut, min cam är ej mycket att hurra för. Nu: Dusch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där var ju ingen efter och före bild på oliviaaa!!! brunett o blodin taaaaaaaaaaaaaa yaaaa hahhHAHHAHAHAHA

2010-10-13 @ 00:04:26

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback