emma: we've fallen all too far

Godmorgon dear readers.

Dagen har börjat bra! Vaknade av mig själv och höll på att svimma när jag steg upp. Hade ingenting att äta till frukost och jag fick reda på att SD kom in i riksdagen. Nu har jag på mig en tröja på vilken knapparna knäpper upp sig själva och jag har ont i huvudet.

Dock ser jag inte ut som en liten hög av ris trots att jag inte orkade sminka mig seriöst eller fixa håret. Fast detta faktum kan min lilla hjärna ha hittat på pga att alla ser ut som Miss Universum i min spegel. Skojar inte, spegeln är typ magisk, det är helt crazy! Nu måste jag ta min bike och bikea ner till bussen. Peace be with you!



= the horrible truth
varför ser jag ut som typ 40 år???? Kommer aldrig förstå det

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback