olivia: if you leave me tonight, I wake up alone, don't tell me I will make it on my own

Don't leave me tonight, this heart of stone will sink 'til it dies, it you leave me tonight<--- Secondhand Serenade - Stay close don't go, har haft i hjärnan HUR länge som helst så jag kanske kan lämna över den på er...

Hej. Gårkvällen spenderades i Bergsbyn, det bästa var att cykla hem där vid 3 i kyla och regn. Nej men seriöst, gårdagen blev historisk! Igår såg jag nämligen den ökända Ninja assassin! En ninjafilm känd i min vänskapskrets men som jag aldrig fattat vad det var för något, nu är den sedd! Och bättre var den än förväntat, faktiskt. Trodde den var typ oseriös men tydligen inte.  Oh Raizo, you're so random.

Gårdagens random: När någon hade slängt likadana skor som jag hade för länge sen.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback