olivia: it's the same old story

Idag är jag GLAD. Bara så ni vet. Allt har gått bra, förutom att Emma väckte mig 8 och trodde jag var klar för att fara... behöver jag nämna att jag inte var det? Vi som alltid väcker varandra när den andra har försovit sig... fast tydligen var hon helt säker på att hon hört mig stiga upp, gå i trappen och vara i köket. Spooky!

Ska strax iväg, till stan tror jag, för att möta Matilda. Vi har en del att prata om, håhå jaja så blir det när vi träffas alltför sällan. Köpte förresten ett par jeans idag, det var en bra sak bland de andra bra sakerna som har hänt idag. Vi har också fått lönen så det blir ing wajnande idag, finns helt enkelt inget att klaga på!

Goodbye my lovers!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback