olivia: what's the option but doing this your way, not a good way but your hard way that may lead to nothing

Har inte blivit mycket uppdatering i helgen pga. cupen, men efter fyra raka segrar känner jag mig faktiskt ganska nöjd. Måste dock säga att vi inte stötte på särskilt hårt motstånd, men vi spelade så jäkla dåligt så det var svårt ibland ändå.... I finalen var vi iallafall inte så pinsamt dåliga i första perioden som vi var på alla de andra matcherna, skönt!

Är egentligen jättetrött och vill sova, men eftersom vi har sovmorgon och det är valvaka så blir det inte än. Ska ínte sova före jag fått veta vem som vann, inte en chans! Tycker politik är intressant och dessutom bryr jag mig om vem som vinner, men det viktigaste är såklart att Sverigedemokraterna inte kommer in i riksdagen. Enligt mig är de rätt och slätt rasister och inget annat.



Vi klarade hela cupen tillsammans och vi bråkade bara några gånger!♥

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback