emma: if I knew love, I would love you

Sa till alla på msn att jag skulle gå och packa till cupen imorgon - jag ljög. Jag packade matchkläderna, sen kände jag av dragningskraften från sängen, och inte är jag grov nog att stå emot den! Är förövrigt, liksom igår, dödens dödstrött efter att ha tränat hela 3 timmar idag. Tar på krafterna!

Aja, peppar imorgon som SATAN i alla fall. Helt sjukt att plötsligt spela mot lag som man har sett på tv förr... hoppas på att få spela ett eller ett par byten mot IKSU, vore en upplevelse! Damn, kommer bli tufft detta, nu är det killer instinct som gäller!!

GODNATT

¨
krigare going 2 umeå tomorrow, lol på bilden btw

Kommentarer
Postat av: John

Nice POV

2010-09-05 @ 21:36:05

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback