emma: hej

Är holy pissed off just nu. Förövrigt förlorade vi matchen med 0-3, min förkylningn doesn't leave me alone och jag sitter på det oskönaste sättet i världshistorien. Dessutom har jag långa naglar. Jag HATAR långa naglar. Jag vet att jag är supernegativ just nu, men det är bara för att det är POSITIVA DAGEN imorgon! Tyvärr ska jag inte vara med, eftersom jag bara skulle faila, som jag har failat alla högtidsdagar detta året.

Till exempel:
Idag är det pussdagen, inte har jag fått någon puss??? På GILLA ALLT-dagen gillade jag inte allt. På midsommar såg jag inte ens skymten av en midsommarstång. Jag var inte ens i Sverige. På påsk åt jag inga ägg. På Alla Hjärtans Dag vet jag inte ens om jag fick en kram. På trettondagsafton hade vi redan slängt ut julgranen (eller visst är det då man ska göra det???)




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback