emma: all I want is a little of the good life, that's what we all want

Hello!

Är på bra humör nu, sry för mitt spårade inlägg här om dagen... att det är soligt ute och få umgås med dom bezta och fIIINASTE vännerna i världen kan verkligen få en på gott humör! Gårkvällen spenderades i bergsbyn, det var roligt men det roligaste var nog ändå när vi cyklade hem. Jag lånade ut min cykel så Olivia skjutsade mig. När vi kom till stan var mina ben otroligt bortdomnade! Skulle kliva av cykeln men tyvärr fanns inget där för att ta emot mig så jag ramlade ihop ner på marken. VAR SÅ SJUKT EPIIIIICCCCCC!

Laddade nyss in bilder och fy sjutton vad roligt det var, enjoy..


Standard innan-vi-far bilden, Olivia blev inte Miss Universum..


Tycker jag var så söt! på den här bilden. Gullig! helt enkelt. Ser ut som en liten hund!


Adams fina hjärta. Eller vad var det, en potatis?



HEHE rolig bild..


Lite osneaky schnuggling, inte en ovanlig syn


HAhaha...

 
Tänkte ta en bild av oss tillsammans.. tyvärr blev den typ bara på mig, tror mitt ego börjar växa sig lite stort


En gruppbild, vet inte var alla tog vägen though.. dom som syntes såg ju i alla fall glada ut!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback