emma: i always kept quite, always did what i could and now it's you who needs help

Hejsan :P :P

Vaknade halv 9 imorse och var äckligt trött. Men nån har ju någon gång bestämt att jag aldrig i hela mitt ska få sova ut så det var bara att kliva upp! Ska strax på stan och fixa pass + äta på Los Pepes  (HAhhha) funderar om jag ska orka sminka mig men eftersom jag har en förkärlek till att vara äckligt ful känns det inte som att det kommer bli av.

Igår var vi på stan och jag var helt shoppinggalen! Köpte skor+hudkräm+lypsyl+snoddar för 150 kr!!!!!!1 Galet värt. Sen var vi hos Sofia med laget och jag var galet flossig, men sånt är livet.

AJa. En kompis har fyllt år så jag måste ju skriva en hälsning här på caregang bloggen! (i efterskott tyvärr, skrev ju inget igår).
Grattis Kalle! 18 år! :D :D :D XD xD :P xP

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback