emma: i hope someone hears me tonight

ÅHHHHHHHHHH vad jag är på dåligt humör. HATAR att sitta inne en hel kväll, men man måste ju se hockeyn. Sen förlorar dom och då känns allt bortkastat. Sen är det för jävla varmt inne på mitt rum och jag har glömt typ alla mina grejer i omklädningsrummet på skolan och ba ååh vilken rage jag har för tillfället >.>

Imorgon har vi ju DM-final måste seriöst tagga hela dagen för att det ska kunna gå OK haha känns som att jag kommer suga rejält. Åh vad jag ogillar mig själv för tillfället... skulle typ behöva en kram? HAHA det känns ärligt talat så. Konstig känsla!

Nä men det känns som att det här inlägget går åt pipsvängen pga mitt humör så byebye


snygg bild
undrar ärligt talat ibland vad jag har för fel utifrån och in, nivet? haha oj vad självömkan det blev, bättre tider will come


Kommentarer
Postat av: besökare

kan inte ni visa några bilder när ni var små?? skulle vart kul :D:D

2011-04-13 @ 13:02:43

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback