olivia: count your blessings on one hand

Vet ej riktigt vad som har hänt med mig. Eller jo, typ ändå. Men jag vill nu förtiden alltid att det ska hända något, aldrig bara sitta still och göra ingenting som jag förut tyckt är skönt. Det har till och med gått så långt att jag inte vill lyssna på lugn musik längre.. At least give me my dreams back, you negligent whore! funkar bättre. Men, trots föregående meningar, har jag spenderat dagen med att läsa en bok. Aja, det upptar ju iallafall lite hjärnverksamhet!

Ska snart äta, GRILLAT!!!!! Sjukt gott. Haha, råkade först skriva gott med å, alltså gått.. Förövrigt tycker jag det är pinsamt att stava fel. Vet ej varför.

random

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback