olivia: it's coming back, it's all coming back to me now; tell me everything turned out alright because I'm where we said


Minerna!




Om ni följer bloggen och har lite koll på nånting så kanske ni förstår att kvällen har tillbringats i Bergsbyn. Egentligen brukar jag inte orka gå in på datorn ´när jag kommer hem, men idag hade jag godis. Då brukar jag dock ändå inte orka eftersom jag då måste gå ner och borsta tänderna sen, men nu tog jag upp tandborsten och ett glas ´med vatten.... får se hur detta går.

Ja men, kvällen tillbringades mestadels ute, på en läskig promenad i skogen. Men det finns faktiskt en gräns hur länge man kan vara ute så vid halv två tog vi cyklarna hemåt!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback