olivia: I can't undo the things that led us to this place but I know there's something more to us than our mistakes

Dagens brutala sanning: Är så opopulär att igår när vi satt och grillade och jag fick ett sms blev jag så förvånad att jag skrek VA fAAN? Sen kom jag på att jag smsat mamma, det var hon som svarat.

Dagens humör: Glatt. Lite sentimental.

Dagens låtcitat jag har i huvet: 'All you needed was time but now time will destroy us' från:

Watch me bleed - Scary kids scaring kids

Dagen gilla: Vädret och LOV!

Dagens ogilla: Att jag sitter inne nu kanske..?

Dagens låt:

If you can't live without me, why aren't you dead yet? - Mayday parade
Ååååh, älskar den! 'This song is every word I left unspoken'

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback