emma: trött och kALL

HEJSAN

Många oväntade saker hände efter det att jag uppdaterade igår. Matilda kom till oss, och då bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Gick till hennes pappa i bergsbyn, och då kom krille, emil och lukas dit. Det är ganska trångt i Matildas rum though, så vi bestämde oss för att börja gå tillbaka till stan. Det var kallt men jag hade på mig en moppehjälm vi hade med oss, var faktiskt sjukt skönt.

Väl i stan bestämde vi oss för att se final fantasy hos vår mamma, så då var vi först tvugna att gå till emil för att hämta USBminne, sen till lukas för att ladda över filmen. Efter 2,5 TIMMARR så var vi äntligen hemma hos oss, var den jobbigaste promenaden jag någonsin gått. Sen fick vi tyvärr inte filmen att funka, så vi såg HarryP istället. Jag gick och la mig typ direkt (runt klockan 5) och vaknade 9. VAR ÄR RÄTTVISAN I DET?

AJa. Alla verkar ha farit hem så nu sitter jag vid mammas dator och väntar på att Olivia ska vakna. Tror det kommer dröja! TYcker också det är lite skumt att pappa inte har svarat på mitt sms jag skickade igår om att vi sov hos mamma. Borde man inte svara på det?=?!=

Har typ ganska många gamla bilder på den här datorn så enjoy...


Jag och Olivia, våren i åttan.

Lina och jag, hösten i åttan (?) Laggig bild btw.

HAHAHAH jag, nyvaken i Storklinten, vintern i åttan. Min morgonfrilla var inte att leka med.


HAHAHAHAHA, matilda nyvaken i Storklinten<33333333333

Första dreamhack jag besökte! Hösten i åttan.

Jag och Olivia när vi tågluffade i somras!

I nice. HUR HÄRLIGT DÅ VA


...


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback