olivia: YOU ARE MY MASTERPIECE

Kan inte fatta att vi börjar om skolan imorgon!!!!!!!! Helt sjukt, sommaren har gått så otroligt fort. Ska bli ganska roligt dock, se vilka nya som har börjat och träffa alla gamla Lisa-godingar igen. Kommer dock inte göra något bra intryck, mitt yttre är inte på topp om man säger så. Utväxten har fått jagharförlitepengarförattköpanyhårfärg-syndromet (INTE BRA!!) och så har jag en.. ja, jag vet inte, det är typ inte ens en finne, DET ÄR ETT MONSTER! Inget skämt, it hurts:( Målade iallafall naglarna, grå. Vill inte dra så mycket uppmärksamhet till mig i detta skick.

Eftersom jag går på JB så behöver jag inte ens oroa mig för schemat, då vi bara har två lektioner per dag kan det inte gå så fel. Fast jag hoppas verkligen på sovmorgon på måndagar, så vi kan fortsätta med de traditionella söndagslanen!

P.S Saknar maten.. bara jag som älskar maten vi får?

Bild från skolan, tagen på en mycket speciell dag.. Nämligen min och Emmas 16årsdag! Coming up soon: Vår 17årsdag!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback