emma: the things you told me weren't ours to share. The secrets we had were never ours to keep. Touch your cheek, touch your hair. You make me feel so cheap

HEJsan

Har inte varit någon höjdardag idag heller. Har seriöst varit deprimerad hela veckan och bättre lär det inte bli imorgon! Kommer förmodligen inte göra något though it's friday, på grund av att den förbannade bussen mot Ersboda går redan 8.15 på lördag.... Inte living the dream!

Har prov imorgon, kan bokstavligt talat ingenting och ärligt talat - i dessa deprimerade tider går allt annat före plugg. Hahaha ÅÅHHH vad jag känner mig emo och tråkig just nu. Varför jag? Varför jag? Varför inte nån av alla andra? Är jag inte lika mycket värd? Lol.

Förövrigt lär Olivia mig viktiga saker om livet just nu. Kan vara bra att veta!



OSV! Kanske hon borde satsa på livsguru som framtida yrke?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback