lina: förut behöde jag bara viska för att du skulle höra mig, men nu hör du inte ens när jag skriker

Idag har jag Emma och Olivia varit på stan. Det blev ett par nya jeans för alla oss, och lite andra saker också för deras del. Efter det for vi hem till mig och fikade, och pratade om det mesta. Mycket trevligt.

Nu börjar snart melodifestivalen, och jag vet inte ens vilka som ska vara med iår. Känns som att det är lite hemligt eller någonting, eftersom det inte stått i tidningen eller någonting. Aja det blir spännande att se nu, även om det skulle vara roligare att göra någonting. Men kan inte göra speciellt mycket innan mitt knä säger ifrån. Så det är nog bäst att bara ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback