olivia: I am Forever Alone

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? 1 I think 
vad tycker du om kärlek? In good times it's the best, in bad times it's the worst
ditt äldsta hångel? tja well, kanske 93a eller nåt
när kramade du någon sist? igår (cheeses, kunde inte komma ihåg min senaste kram! jag som älskar att kramas) 
saknar du någon speciell person? skulle ljuga om jag sade nej 
har du svårt för att bli kär? ganska skulle jag väl säga 
när kysste/hånglade du med någon sist? hmm.. i måndags tror jag 
ångrar du det? hehe nej 
är du singel? nej
när fick du senast en komplimang? oh, gills det att matilda tyckte att jag var forever alone? för annars vet jag inte tror jag.. 
har du hånglat med någon av samma kön? nej

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? inte vad jag vet 
hånglat med någon riktigt ful? ja i måndags HAHA SKOJA BARA, nej det har jag inte 
hånglat med fler än 50 pers? nope
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ne e  
gjort något riktigt dumt? något RIKTIGT dumt vet jag faktiskt inte om jag gjort 
gjort något du verkligen ångrar? i nuläget kan jag faktiskt inte komma på något men säkert 
varit nykter på nyårsafton? bara några gånger, typ den här, förra och alla före det 
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? ja men säg det inte till nån 
blivit polisanmäld? hoppas inte 
fått din mamma att gråta? antar det 
skämts över dina föräldrar? haha jadå, eller inte så farligt men ja 
skämts över dig själv? "nej aldrig", ja antagligen jag är skämmig jämt 
sagt jag älskar dig och menat det? yes I surely have 
tar du droger? hehe nej men mamma har köpt berocca! 
vilka kläder sover du i? ett linne, hos pappa är det blått och typ grönt, här ett svart med hjärtan:$ 
vad hatar du verkligen? problem. när jag känner mig värdelös. när nånting jag verkligen inte vill ska hända händer. oro 
är du ensam nu? nej Emma kom just tillbaka till soffan 
vill du ha barn? someday! someday 

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? olzivia the tard i egen hög person, annars ingen här hos mamma. hos pappa Matilda! 
såg dig gråta? galet länge sen nån såg mig gråta men förmodligen Emma och Matilda
fick dig att gråta? hehe jag själv om jag säger så 
du delade en drink med? jag delar inte med mig! nä men ingen i guess 
du gick på bio med? Emma och Lina tror jag 
skällde på dig? haha gissar mamma 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? tror icket det 
kramat någon? pappsi:$
pussat någon? no way
köpt någonting? pengar till mobilen, eller mamma gjorde det åt mig men
sjungit? verkligen

JAG HAR
digitalkamera? Ragnar<3
systemkamera? nej han duger så bra
telefon på rummet? mobilen när den är där! 
egen dator? jappfan
könssjukdom? nej oh no 
husdjur? om Emma räknas 
bra kompisar? really
tar du receptbelagda mediciner? inte för närvarande

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback