olivia: think about the times that were good, we went through hell. All the effort it took, where are we going can anyone tell?


Ja precis.. det var ju inte så kul. Hoppas de hittar nåt bättre ställe, även om det känns impleusible.

Men iallafall. Oliver har blivit Forever Alone på facebook = jag är tillsammans med Forever Alone. Ska man skratta eller gråta? Nä men har funderat på en sak. Är jag då väldigt sorglig, typ Forever Alone x10000 eller är jag lyckligast i världen? Forever Alone är ju awesome och avgudas av alla, därför är jag väldigt lyckligt lottad och en massa borde vara avis på mig? Hmm.. tål att tänkas på. Tror dock jag kör på andra alternativet *kognitivt tänkande:D:D:D*

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback