olivia: to tell you I was wrong but you already know, believe me I wont stop for nothing

Sitter i sängen hos mamma nu. Känns konstigt att ha inget att göra såhär tidigt på kvällen, blir idag kanske dagen jag går och lägger mig riktigt tidigt och får sova mig pigg? Då kanske imorgon blir fredagskvällen då jag faktiskt up and going längre än 23.00?

Annars har idag faktiskt varit en bra dag. Spelade innebandy hela förmiddagen, kirrade ett matteprov utan att behöva överanstränga mina små grå. Åt god middag hos mormor och morfar, tränade och sitter nu här. Dunkar lite music, är lite hungrig, klöser på en sårskorpa(ohnoes!!), can't resist osv. Hehe skoja med sista...... Eller? Kan nästan inte resista att hämta nåt att äta trots att jag åt tre mackor när jag kom hem och mådde illa efter middagen för att jag åt så mycket.. Måste till min stora förfäran även erkänna att jag vaknade i natt, vid 2 kanske, och mådde så illa att jag trodde jag skulle spy. Förmodligen för att jag ätit så mycket..
 
Okok nu ska jag sluta tjollra. Kan istället berätta att i helgen är det dags igen! Andra mötet mot Spöland, deras namn är epic. Hehe. Lolar lite inombords, även om det motsäger sig självt. If you only knew?


Oh short playlist, you're so awesome

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback