emma: lycklig alla hjärtans dag

Hello!

Sitter i soffan och har lite ångest för imorgon. Förlorade matchen idag mot Säver med 2-5, ärligt talat ägde vi matchen men tappade typ allt i tredje perioden, surt var det! Måltorkan släppte ialla fall så jag gjorde både mål och assist. Klättrade i poängligan såg jag ;) Ligger nu på typ... delad 79:onde plats! KissMe gillar!

Är f.ö. dööööööötrötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, måste sova. Men vill inte egentligen, för imorgon är det alla hjärtans dag och jag är så förskräckligt ensam! Sitter och ger raggningstips för tillfället, tänk den lyckliga tjej som får uppleva mina bra idéer! Tänk om någon kunde sitta och ge någon raggningstips för att ragga på mig... *suck*. Lyckliga tider det skulle vara!



Bara Albin som fortfarande vill kramas med mig -.- Han är i alla fall söt!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback