emma: Lets go! Im tired of being ordinary, dont care if theres people staring. I'll rely on your strength to carry me on, I'm not invisible like you

Hola!

Det var faktiskt riktigt skönt ute, trots den 3Xtr3m4 kylan. Vi var faktiskt 6 stycken på träningen men vi slapp fys och spelade innebandytennis. Känner mig verkligen som . HEHAHHE hoha älskar den.

Förövrigt stör jag mig jävel på den här "nya grejen" (lol) på facebook. Nivet "gilla så skriver jag om du är ful, standard, normalsnygg eller snygg". SERIÖST KAN INTE ALLA BARA GE SIG MED SÅNA GREJER?!?!! Det har aldrig varit kul och det blir inte roligare. Det är inte ens kul att vara oseriös med det. Fast om jag skulle gilla skulle jag ju självklart få svaret snygg. Vem kan motstå KissMe liksom?

En överseriös men ändå sweet... and HOT KissMe!


KissMe goes 5-årig flicka eating pizza. Ändå snygg!


KissMe "Snyggwe" Through DaPhone!


Nu har jag planterat lite disturbing pictures i era huvuden. Mission complete! Dags för sängen nu>sovis!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback