olivia: and I was like, baby baby baby oh!

HEEEEEEEEEEY; HEY BABY

A. Sitter och kollar lite statistik i vårt lag, yey har gjort flest poäng av alla i vårt lag:D Haha. Och ligger tvåa i j18serien! Hoho. Lyckliga tider. Förutom ett sår på min tumme som går upp varje gång jag spelar innebandy.

Har förövrigt ingen matte imorgon eftersom vi gjorde provet förra veckan! Har bara innebandy men det kändes jobbigt, hehe.. Dock har jag aldrig skolkat i mitt liv och tenderar inte att göra det inom någon snar framtid heller. Emma sa ju btw att det var enkla val, när vi valde kurser till nästa år. Tycker jag också, men faktum är att vi inte valde samma. Ostandard! Istället för alternativ medicin så valde jag psykologi B. Känns ibland som att jag är den enda i hela världen (klassen) som tyckte psykologi var intressant och faktiskt ganska roligt.

I dessa glada tider kan vi fira med två bilder på mig. Den osminkade sanningen!




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback