emma: oh how iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii neeeeeeeed youuuuuuuuuu

Aloha!

Det är ju seriöst rena medelhavsvärmen ute nu, plusgrader i januari??? Weather, you so random.

Hade i alla fall en awesome kväll igår, önskar bara att jag inte alltid var så fruktansvärt trött. Slutar alltid med att jag ligger och halvsover i sängen när alla andra gör något roligt, lol. Och att jag alltid tappar bort mobilen just innan vi ska fara, så jag har aldrig med mig den nånstans -.-'

Hände mycket grejer igår. Bland annat:

- När vi åkte buss från sunnanå hade vi världens skummaste busschaufför. Han pratade i telefonen samtidigt som han körde, fattade aldrig riktigt vad han pratade om men det lät halverst barnförbjudet..

- Köpte godis på ica, lyckades få Olivia att betala allt. SCORE!!

- Upptäckte att det ryms otroligt mycket folk i dragonolzys rum, men det blir hotter than the sun därinne.

- Hade Razor Tongue i huvudet hela kvällen. Mycket bra låt idd...

- Blev bevisat att jag är officiellt sämst i super mario brawl (or what it's called). Jag tänkte träna lite och spela när ingen annan styrde de andra. Dvs jag mot 3 förlamade fiender. Jag tog 3 suicide och kom sist.

- Dissade två fester. Asså shiiit, hur kan man dissa en fezt? Helt galet.




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback