emma: överlåt det åt mig, här är allt perfekt

Har sett Tomorrow, when the war began (filmen Olivia la upp en trailer på typ igår) ikväll. SJUKT bra! Kan dock inte vara riktigt objektiv eftersom jag är rent ut av kär i böckerna.. finns 10 st och vi har haft 9 av dom, tyvärr har en del försvunnit. Men dom är så jävla !=)(&/()=#(&/()&/ bra, läs dom om ni inte har gjort det!!!! Och se filmen, såklart. Börjar aldrig, aldrig, aldrig gråta av filmer men den här.. de var sorgligt på riktigt.

Dock har jag varit otroligt känslomässig under 2011, typ mer känslomässig än jag var under hela 2010. Jag kanske är gravid? SKÄMTA!!!!! Nä men det är väl på tiden att jag får känna att jag lever, har alltid varit otroligt känslokall. Har speciellt otroligt mycket svårt att visa känslor för folk. Spårat svårt. En av mina bristande personliga egenskaper >.> Tur i dessa tider att jag har hela två emobloggar att dö på. Hehe ERNST

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback