olivia: as long as I got you we'll make it

Idag har varit en såndär dag då jag verkligen inte har gjort nånting. Eller jag har färgat ögonbrynen. Och lagt till lite ny musik på min spotifylista. Och målat naglarna. Förut var de rödorange, nu är de rödorange, silvriga, mörkblå, ljusblå och blåglittriga. Fagert.

Kom att tänka på att idag också hade varit astråkigt om det inte hade varit för en sak: jag hade sällskap. Mitt always and forever-sällskap, dvs Emma! Undrar hur det skulle vara utan henne. Utan att alltid ha någon att prata med, som förstår allt. Som fattar utan någon som helst förklaring. Att bara vara ensam. Att inte veta att det alltid finns någon där. Att alltid behöva ta alla beslut själv, ta itu med alla problem själv. Så galet jobbigt.

Lol, nyss öppnade min dator Windows media player som spelade upp en Tom och Jerryfilm för mig. Randomlol.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback