olivia: thoughts they change and times they rearrange

Ni som inte redan har upptäckt de två superstjärnorna Wing och Mambokurt borde snabbare än snabbast lyssna på dem. Finns på spotify!

Känns jättetråkigt att blogga nu eftersom jag aldrig har några bilder att visa. Min vanliga dator dör typ innan jag hunnit börja OCH DET STÖR MIG SÅ MYCKET. Kan typ inte använda den längre eftersom det stör mig så mycket när den dör. Tror btw det är av överhettning´, orkar inte med noobsen.

Blev sugen på att spela lite osu, så ska nog göra det. Har ändå inget bättre för mig hehe. LOL nu tror alla på facebook att jag tittar/läser Naruto. Not true, not true. Ännu har jag inte fastnat i det träsket.

Btw, ni kanske inte vet vad osu här, men det är ett konstigt spel. Ett screenshot:

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback