emma: i love you

Hehe, what to say? 2011 har börjat sjukt awesome. Vad som har hänt det senaste dygnet är dock lite oklart i mitt huvud eftersom jag inte sovit på 24 timmar. Men för att nämna några saker så åt vi middag hos Matilda, firade i ursviken (på lan ofc) med många awesome människor, såg hockeyn, firade in 2011 med pommac, göra korv med bröd, spela cod, randompromenad, randomstreaks, dygna och fightas, alla såna saker som jag hoppas 2011 kommer vara fullt av!

Kunde knappt ha fått en bättre nyårs enligt min mening, tog dock alldeles för lite bilder (SOM ALLTID). Har så dåligt minne att jag minns ju inte vad som hände annars.. Men de som togs blev APIC, så det var ändå helt okej.


Olivia, Jag, Matilda och attack-katten. Gudomligt snygga


De sedvanliga danserna! T.ex. Nyårs-dansen, pommacdansen och andra överlyckliga danser.


Skum bild


Jag och Albin!


HEhe, Matilda råka as usual krossa ett glas


2011!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111


Rosa tightsen :')


Korvkokning.. och alla som la sig i sättet som vi kokade på!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback