emma: we only live once

Hello! (måste komma på en mer originell hälsningsfras)

Har nyss installerat vår nya stereo och sitter och dunkar nu.. tyvärr bara de dåliga låtarna jag har på min mp3 men det är ändå LIVET. Önskar bara att jag inte hade en sovande lillebror på nedervåningen så att jag skulle kunna göra det ordentligen, dock man kan inte få allt här i LIVET, men jag höjer lite sneaky sådär efter varje låt..

Är på fruktansvärt bra humör efter gårkvällen. Exakt så ville jag börja 2011 och jag hoppas att det håller i sig så resten av året! Om det är en sak jag lärde mig av 2010 så är det att inställning är allt och att man ska kämpa för det man vill ha, och det ska jag verkligen göra under 2011. Jag ska fan i mig leva livet och fokusera på det som gör MIG lycklig. Leva efter vårt eviga motto "det blir vad man gör det till" och ta varje chans till att göra något roligt/spännande/oväntat/random. Få lite självförtroende och känna mig bekväm i mig själv (hur det ska gå till vet jag inte än, men vänta bara). Kort sagt ska jag göra 2011 till det mest minnesvärda och lyckligaste året någonsin! Och så kanske jag ska sluta äta så mycket onyttigt..

Olivias nyårslöfte ska bli att vara en bättre wingman för mig. Hittills har hon varit riktigt bedrövlig!




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback