olivia: this will never be over

Dagens prestationer:
- Klarade av första skoldagen + vaknade i tid!
- Fixade praoplats!

Ja, ni hörde rätt. Jag, Hannah Olivia Nilsson, världsmästare på att skjuta upp saker, skaffade praoplats redan idag! Och det är inte föränn vecka 9. Helt otroligt om jag får säga det själv.

Annars så följde vi Anton och klippte håret efter skolan. Låter galet random men trevligt att träffa på han igen. Vräkte nyss i mig korv och makaroner och snart är det träningstime, är ändå sjukt taggad. Pratade idag på skolan om vad som egentligen motiverar mig att spela innebandy. Jag sa nåt random men när jag tänker efter vet jag inte riktigt. Det är roligt, såklart, men det finns ju andra saker som också är roliga men som innebandyn tar tid från. Ändå så är det innebandyn jag prioriterar först och främst i hela världen. Det är som att jag har spelat så länge att det blivit en del av mig och mitt liv, kan inte riktigt tänka mig hur det skulle vara utan. Mår seriöst dåligt när jag inte har spelat på ett tag. Känns också som att livet skulle vara lite meningslöst annars, som inget att kämpa för. Att inte ha något att ha något man brinner för och försöka prestera och utvecklas i, jag förstår bara inte riktigt. För när allt kommer omkring så är det ju innebandy jag älskar att göra mest av allt!!!!!!!!! Min dröm, och förhoppningsvis också min framtid.


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggbilden=P

2011-01-12 @ 22:04:01
Postat av: Anonym

snyggbilden!!=P

2011-01-12 @ 22:05:16

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback