olivia: without you, God knows what I'd do

Sitter och hoppas på ett sms, men mina högtalare kör bara en luris och låter som att ett sms är på inkommande men icket! Blir lite ledsen...:(

Okej nej nu skojade jag bara. Skrev det egentligen bara för att få till en till mening till det stycket, för ett stycke ska inte bara vara en mening. Glömde också bort precis allt jag skulle skriva, så jag dillar bara på lite. Btw så ska jag och Emma lyxa med sovmorgon till halv tio imorgon! Har bara gym så tror inte att det gör något.

I THOUGHT YOU SAID FOREVER, OVER AND OVER. Haha, lånade frasen från Paperthin hymn - Anberlin, en mycket gosig låt måste jag säga! En annan låt på min topplista nu är

Breaking inside - Shinedown. Får  galna kosjukan så bra den är! Synd att det ibland känns som att ingen utom Emma delar min musiksmak riktigt, gjorde ni också det skulle ni vara glada för mina musiktips. Får ofta gliringar för mina musikälskisar. Fu all. Haters gonna hate.

Till musiken jag lyssnar på:
Oh, why did I ever doubt you?
You know I would die here without you

All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughin' with you
I'm thinking that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you
<333333333333333333

Från Life after you - Daughtry, mycket bra den med:)

Jag xD


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback