emma: nothing left to fix, there's nothing left. you left nothing for me, nothing left to fix

HAAAAAAAAAAALLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (dh hälsning (observera att särskrivningen bara beror på att jag inte ville skriva två h i rad (var tvungen att kommentera det eftersom jag HATAR särskrivning))).

Sitter och lyssnar på ultimata spellistan. CHEezez, den är faáin i méj bra! Idag har farsán köpt en ny säng åt mig, så nu är mitt rum efter snart ett års väntan KLART! Ganska fint med tanke på att jag har 0 koll på allt som har med inredning att göra. Imorgon är det !match! , ska dela buss med 2 andra lag, inte ok.. Dela bussäte? Nä nu dansar grisar i taket.

Förmodligen tänker ni antaligen inte i detta ögonblicket: "undra varför emma uppdaterar så sällan nu för tiden", men som Olivia brukar säga, ibland får man onödig information! Jo, det är såhär att sen ett tag tillbaka har jag känt mig... konstig. Jag har så mycket tankar i huvudet för tillfället, och varje gång jag sätter mig vid datorn och ska blogga så är det enda hjärnan min lyckas producera en jävla massa whine. Och det hör hemma på emobloggar, frukters mat och min hemliga emoblogg, men definitivt inte här på caregangbloggen! Men förlora inte hoppet. Snart är jag nog tillbaka i toppform, förmodligen ännu bättre än förr. Hoha.


Lol, 2009<3 SÅ NAIV PÅ DEN TIDEN :D

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback