emma: there's a place called Happiness. To get there, you need to follow the long road called Acceptance

Den brutala sanningen:

- Kan ta 30 kilo i bänkpress! Tyvärr inkluderar ju det också stången på 20 kilo, så 5kg på vardera sida är kanske inget att skryta över..

- Har sträckt mig. Hade typ glömt att man kunde det.. var inte med på specialidrotten idag. Ska man träna även fast man har sträckt sig? Kan man det? Känner mig så jääävla lat lols! Som en liten marschmallow. Vill dock inte heller sluta som Olivia, hon sträckte sig i ljumsken när vi hoppade längdhopp på skolan i femman och det har fortfarande inte riktigt blivit bra -.-'

- Har blivit smittad av Matildas tvättahänderna-mani. När jag är hemma tvättar jag dom hur ofta som helst, känner mig spårat äcklig annars. Känner att jag måste gå och göra det nu. Ah. SKÖÖNT

- Är förbannat dålig på att ta tag i saker. MÅSTE skaffa praoplats, MÅSTE beställa tid hos frisören, MÅSTE köpa nya skor, MÅSTE en massa saker men det händer inte mycket..

- Från och med du spelas på radion där nere. Blir irriterad varje gång jag är tvungen att höra den jävla låten! Töntigare får man seriöst leta efter..

- Taaaaaaaaaaaaaake oooooon meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hehe kung låt, var tvungen att bekämpa oskar tönten linnros så jag satte på stereon. Det värsta är att mamma är ett Linnros-fan. Jag trodde faktiskt inte på det först när jag hörde den fasansfulla sanningen. Okej med randoms där ute, de får väl lyssna på hur dålig musik de vill, men en i min egen familj?! Då har det gått för långt.

- Måste avsluta detta i förmån för att ta några viktiga beslut. (T.ex. Ska jag på träningen?????????) Tjing!



jag i åttan... lols schnigg<33<<33<3<3 not.. guess where?


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback