olivia: vet att detta förstör bloggar men det är ganska kul

Har 2010 varit bra? Det har gått lite upp och ner men jag tycker det ja. 
Höll du några utav dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några faktiskt.
Tror du 2011 kommer bli lika bra? Ja det tror jag faktiskt, hoppas på bättre såklart men det är svårt.
Har du förlorat någon kompis detta år? Ja, eller alltså inte som att i nån dog men ja.
Vad spenderade du mest pengar på? MAT! Helt klart mat.
Finns det någonting du ångrar med 2010? Man gör väl saker man ångrar nästan hela tiden, men inget speciellt vad jag kan komma ihåg. Inget som spelar roll nu. 
Blev du kär i år? Faktiskt.
De bästa nya människorna du träffade? De vi var med på nyårs typ. Klassen är väl ganska bra också! 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker, tex tågluffade, ninjade, var på spånberget, åt en familjepizza osvosv
Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det! 
Vilka länder besökte du? (Sverige) Danmark Tyskland Frankrike Italien tror jag. 
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jag vet faktiskt inte.
Vad var din största framgång 2010? Innebandyn! Helt klart innebandyn. 
Fick du sparken under 2010? Nej.
Största misstaget? Ingen aning. Kommer inte på något stort misstag. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja antagligen, eller okej: förkyld, stukade foten, ögoninflammation och fick en boll i ögat är väl det jag har gjort..
Gjorde någonting dig riktigt glad? Har blivit så galet glad att jag inte vetat var jag ska ta vägen flera gånger detta år.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010? Så många! Men
Snuff - Slipknot
Fool me once - Burden of a day
Hero of war - Rise against
Sen typ alla med Skillet och Sunrise avenue, finns säkert några mer jag inte kommer på.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Som sagt, har ofta varit helt otroligt glad men har ändå varit ledsen ganska mycket. Så det är svårt.
Hur tillbringade du julen? Hos mamma med mormor och morfar, standard. 
Favoritprogram på TV? Eh jag vet faktiskt inte, har inget favorit.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar och hatar, ogillar starkt. 
Bästa boken du läste i år? Kommer inte ihåg vad jag läst för böcker.
Största musikaliska upptäckten? Vet inte, typ BARA ALL MUSIK JAG LYSSNAR PÅ? Hade helt sjukt dålig musiksmak förr. Sunrise avenue ftw.
Något du önskade dig och fick? Hehe ja :$
Något du önskade dig men inte fick? Ja. Eller pratar vi materiellt eller inte? 
Årets bästa film? Ja inte var det då Inception iallafall. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Låg vaken sent... Var i skolan, firade oss. Bakade en tårta! 
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Ja särskilt en sak
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Stil och stil.. random? 
Vad fick dig att må bra? Alla awesome människor!

Vi kan väl alla iallafall vara överens om att 2010 var ett snyggår för mig? ELLER????

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback