olivia: I keep hearing 'everyone of us is expendable' but I still don't believe

Har seriöst gått och blivit crazy, har inte lyssnat på musik på ett år känns det som (två dagar) och har under hela den tiden haft A day late - Anberlin på hjärnan. Helt sjukt vad jobbigt det har varit.

Skrev inte igår för jag hade världens jäkla humörsvängningar, skulle ändå bara ha blivit nåt förbannat emoinlägg jag säkert ångrat sen. På några timmar gick mitt humör typ: glad>förbannad>glad>förbannad>ledsen>förbannad>glad.

Såklart fanns det anledningar till detta, men jag tänker bara berätta om en. Igår fick vi nämligen veta att sportkommitén (nåt klubben skaffat för att det ska gå bra för lagen?) beslutat att typ hela div1 ska spela vår match imorgon. Det finns två anledningar till det, och dessa är:
1. De tycker att denna match är en måstematch för att vi ska hålla oss kvar i div2
2. Det har inte gått så bra för div1 så de ska testa spela ihop lite nya spelare.

Det gör mig arg, för okej, det har inte gått så bra för oss FÖRUTOM NU PÅ SISTA TIDEN. Dessutom så skulle det säkert gå bättre om vi inte var ca 7 spelare varje träning och aldrig kan spela på riktigt. Så istället för att vi ska låna spelare av dem kanske NÅGON kan gå ner och träna med oss? Men nej. Och varför ska de använda vår match för att spela ihop sina spelare?

Eller ok, deras lag är ju faktiskt lite viktigare än vårt. Men plöstligt betyder vårt lag ingenting, inte som förra året då det var världens mest seriösa? Och vi har ju spelarbrist, så vi brukar låna in folk, helst från 1an men också från j18 eller 96laget. Dock så får man inte låna spelare så då trodde vi att de skulle skriva ner några till vårt lag. Men icket, eller jo de ska ha tre spelare som alltid ska spela med oss på matcherna. Men ändå inte träna med oss? WHY NO????? Dessutom försöker de locka fler spelare från vårt lag till deras.. sneaky>>

Nu har jag äntligen fått avreagera mig lite. Förlåt om nån tar illa upp, jag skyller inte på någon. Dessutom tror jag inte någon orkar läsa det här inlägget men jag behövde skriva det. Tack och adjö.

Jag och hesten ogillar!

Btw ska ändå spela imorgon, tagga! Holmsund ska NER!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback