emma: för vem skulle hon bjuda med in, när världens alla människor vänder ryggen åt sorgen i hennes ögon

HellVar x antal dagar sen jag skrev senast. Sedan dess har jag bl. mycket a. varit i stugan, förlorat i poker, varit med Adam (2 månader igår!!) ätit på subway, varit i falkträsket, trott att jag skulle avlida, varit i boviken, spelat fotboll och fått en jättebula.

Måste sova nu, skall upp tidigt imorgon i think.. Men blir arg! VARFÖR är det jag som ska stöka av matbordet bara för att Olivia slöar sig i soffan och tittar på OTH`???

OCH EN ANNAN SAK: MIN MOBIL LAGGAR SÖÖÖÖÖÖNDER. ÅH vad arg jag blir. Tog upp den ur väskan när vi var i flaketträsket och då funkar inte knapparna? OKEJ??????? dö jävel. Nej skämtar, SNÄLLA LEV JAG BEHÖVER DIG MOBILEN

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback