emma: i was always on the run

Hellosan.
Var ledig idag så jag spenderade dagen med att chilla lite, dilla lite på falkekassusen (falkträsktet) med da family! I kvälls så var jag och olivia med vår kkk (käre klasskamrat) och vi gjorde en massa galna saker, till exempel träffade 1000 ppl han kände men inte vågade prata med, var på frasses, jag blev styrarn nr 1 (det KAAAAAAN jag) och hejade på minigolfspelare. En standard-sommarkväll med andra ord?


Sitter AT THIS MOMENT i min säng, täcket far ner hela tiden, känner mig som en blottare:( Big problems in this life of mine! Lyssnar på lite känsloladdad musik , ännu en otroligt kempebra spellista made by me.. Så om ni är nåt så subscriba NU!
Martinsson dricker 7up med en mängd sugrör..
Krille, Olivia och Alles hand nere i hörnet..
Minigolf! Minigolf! Me gusta!
The Best Dabeast ♥

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback