emma: shallow very beautiful people are dancing, trying really hard to fit in

hejhejhejhejhejhejhejALRIGHT

Är på lite bättre humör idag. Hade en ganska rolig (?!?!) dag på jobbet och ska snart på bio med palle & olivsan. Ska se HarryP igen!! Utmanade även ödet vid middagen och hade på mig en vit tröja fast vi skulle äta tacos. Och guess what? Jag spillde inte ;) Då kan det inte bli annat än awesome ikväll!

Förövrigt har jag fått en otroligt konstig ansiktsfärg, som jag skulle kalla "grisrosa" eller "kräftröd" (iofs är kräftor svarta men jag syftar på färgen efter att de har kokats). Inte så nice faktiskt. Tur att det är mörkt i biosalongen:)


Här är jag för EN VECKA&1 DAG SEDAN, KVÄLLEN DÅ VI TRÄFFADE ADEPT!! Hade normal ansiktsfärg och såg typ ut såhär > :D < . Men gladare skulle jag bli ;)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback