olivia: I know there is more, there must be more! So turn it up, turn it up! The system overloads

Hello! Sitter och taggar till trästocks genom att lyssna på Adept. Ska bli sjukt roligt att se dem, är fortfarande lite besviken över att jag inte uppskattade Sonic Syndicate förra året. Ovärt.. Har tyvärr inte lyssnat så mycket på Adepts nya album, har inte riktigt "tagit det till mig" ännu om man säger så. Bara en tidsfråga dock!

Förövrigt undrar jag hur Trästock kan sätta deras spelning på torsdag?! Sjukligt stört, då de lätt är det bästa bandet som kommer dit i år. Är inte så länge kvar nu tills jag och Emma börjar jobba, vet inte om vi jobbar under Trästock, men blir jobbigt om vi börjar 7 dagen därpå. Hoppas för guds skull inte det! Men inget, och då menar jag inget, ska hindra mig från att se dem. Inget, you hear me?!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback